Toimituskäytäntö – Organia Skip to content

Kaikki tuotteemme nyt -20%. Käytä koodia "FOCUS20".

organia-laying-down

Calm Club

Toimituskäytäntö

Organia B.V. (myöhemmin ehdoissa “me” ja “meidän”) on osoitteessa https://organia.eu sijaitsevan palvelun tarjoaja (“sivusto”). Lähettämällä sivuston kautta tilauksen, hyväksyt alla esitetyt ehdot. Niiden tarkoitus on suojella molempia osapuolia sekä varmistaa, että molemmat osapuolet ovat tietoisia palveluumme ja sen toimittamiseen liittyvistä järjestelyistä sekä odotuksista ja hyväksyvät ne.

1. Yleistä

Tilaukset ovat riippuvaisia tuotteen saatavuudesta. Pyrimme päivittämään sivustollemme ajantasaiset tiedot tuotteiden saatavuudesta, mutta silloin tällöin sivuston tietojen ja todellisen varastotilanteen välillä voi ilmetä eroja emmekä pysty täyttämään tilausta kaikkien tilaamiesi tuotteiden osalta ostoajankohtana. Tässä tapauksessa lähetämme sinulle saatavilla olevat tuotteet ja otamme yhteyttä varmistaaksemme, haluatko odottaa tuotteen saapumista varastoomme vai haluatko mieluummin, että palautamme rahasi tuotteen osalta.

2. Toimituskustannukset

Toimituskustannukset lasketaan kasalla oston yhteydessä painon, mittojen sekä määränpään mukaisesti ottaen huomioon tilaukseen lisätyt tuotteet. Toimituskustannukset veloitetaan ostoksen yhteydessä.

Kassalla maksettu hinta on lopullinen hinta ja kattaa asiakkaalle aiheutuvat toimituskulut.

Pakettiautomaattiin toimitettaessa sekä kuljetuspalvelun kautta lähetettäessä Viroon, Latviaan ja Suomeen, hinta pakettia kohti on 2,90 €.

EU:n sisällä lähetetyn paketin hinta on 8,50 €. Muualle maailmaan ja Ruotsiin emme tällä hetkellä toimita lainkaan.

3. Palautukset
3.1 Tuotteiden palautus muutettuasi mielesi

Organia B.V. hyväksyy mielellään palautuksen, jonka syynä on mielen muuttuminen, kunhan vastaanotamme palautetut tuotteet 14 päivää siitä, kun olet vastaanottanut ne ja tuotteet palautetaan meille alkuperäisissä pakkauksissaan, käyttämättöminä sekä kunnossa, joka mahdollistaa niiden myymisen uudelleen.

Asiakas vastaa tuotteiden takaisin lähettämisen kustannuksista ja asiakkaan tulee järjestää tuotteiden takaisin toimitus itse.

Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, hyvitämme tuotteiden hinnan käyttöösi kaupassamme muita tulevia ostoksia varten. Ilmoitamme sinulle sähköpostilla, kun hyvitys on tehty.

Organia B.V. hyvittää palautettujen tuotteiden arvon, mutta EI niiden takaisin toimituksesta asiakkaalle koituneita toimituskuluja.

3.2 Takuupalautukset

Organia B.V. kunnioittaa mielellään kaikkia päteviin syihin perustuvia takuupalautuksia kunhan pyyntö takuupalautuksesta toimitetaan 90 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta.

Asiakkaan on maksettava etukäteen tuotteiden takaisin toimituksesta, mutta korvaamme siitä koituneet kulut, kun hyväksytty takuupalautus on käsitelty.

Kun lähetät takaisin tuotteita takuupalautuksena, voit odottaa Organia B.V.:n käsittelevän pyyntösi 7 päivän kuluessa.

Kun takuuseen liittyvä pyyntö on hyväksytty, voit valita

hyvityksen käyttämällesi maksutavalle *

hyvityksen käytettäväksi kaupassamme *

korvaavan tuotteen, joka lähetetään sinulle (jos tuotetta on varastossa) *

4. Toimitusehdot
4.1 Paketin toimitus Virossa, Latviassa ja Suomessa pakettiautomaattiin tai kuljetuspalvelun kautta vie 2-7 arkipäivää.

4.2 Kuljetusajat EU:n sisällä
Yleensä toimitusten kansainväliset kuljetukset kestävät 5-8 päivää.

4.3 Lähetysaika
Tuotteet lähetetään yleensä 1-2 arkipäivän kuluessa maksun suorittamisesta.

Varastomme on toiminnassa maanantaista perjantaihin normaaleina työaikoina lukuunottamatta kansallisia vapaapäiviä ja pyhäpäiviä, jolloin varasto on suljettu. Näinä aikoina varmistamme erityistoimin, että toimitusviivästykset pidetään mahdollisimman vähäisinä.

4.4 Toimitusosoitteen muutokset
Voimme pyynnöstä muuttaa tilaukseen liittyvän toimitusosoitteen missä tahansa vaiheessa ennen kuin tilaus on lähetetty.

4.5 Toimitukset postilokeroon
Organia B.V. toimittaa postilokeroiden osoitteisiin vain postilähetyksenä. Emme voi toimittaa niihin käyttäen kuljetuspalveluja.

4.6. Toimitukset sotilaskohteisiin ja varuskuntiin
Toimitukset ovat mahdollisia USPS:n kautta. Emme voi toimittaa näihin osoitteisiin käyttäen muita kuljetuspalveluja.

4.7 Tuotteet, joita ei ole varastossa
Jos tuotetta ei löydy varastostamme, perumme tai hyvitämme puuttuvan tuotteen ja lähetämme tilauksen muut tuotteet.

4.8 Toimitusajan ylittyminen
Jos toimitusaika ylittää arvioidun ajan, ota ystävällisesti meihin yhteyttä, jotta voimme selvittää asian.

5. Ilmoitukset toimituksen etenemisestä

Lähettäessämme tilauksen, asiakas vastaanottaa toimituksen etenemisen seuraamista varten linkin, josta hän voi seurata toimituksen tilaa toimituspalvelun tarjoavan tahon tekemien päivitysten perusteella.

6. Kuljetuksen aikana vaurioituneet paketit

Jos pakettisi vahingoittuu kuljetuksen aikana, jos mahdollista, älä ota toimitusta vastaan kuljetuspalvelulta ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos paketti on toimitettu etkä ollut paikalla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerromme mitä tehdä seuraavaksi.

7. Verot ja tullimaksut
7.1 Myyntivero
Verkkosivuilla näkyviin hintoihin on sisällytetty verot.

7.2 Tullimaksut ja maahantuontiin liittyvät verot
Kansainvälisistä toimituksista saattaa tulla maksettavaksi tuontitulli sekä maahantuontiin liittyviä veroja toimituksen saapuessa maahan. Tämä vaihtelee maittain ja Organia B.V. kannustaa sinua selvittämään mahdolliset lisäkulut ennen kuin tilaat meiltä. Jos et maksa tullimaksuja ja veroja toimituksen saapuessa maahan, toimitus palautetaan Organia B.V.:lle asiakkaan kustannuksella ja asiakas saa hyvityksen tuotteiden arvosta, josta vähennetään palautuksesta aiheutuneet kulut. Alkuperäisiä toimituskuluja ei hyvitetä.

8. Peruutukset

Jos muutat mielesi ennen kuin olet vastaanottanut tilauksesi, voimme hyväksyä peruutuksen milloin tahansa ennen tuotteiden lähettämistä. Jos tuotteet on jo lähetetty, tutustu palautusehtoihimme.

9. Vakuutus

Mahdollista katoamista tai vahinkoja varten paketit on kuljetuspalvelun puolesta vakuutettu.

9.1 Jos paketti vahingoittuu kuljetuksen aikana
Hyvitämme tuotteen hinnan tai korvaamme tuotteen heti, kun kuljetuspalvelu on saanut valmiiksi tutkintansa pyyntöön liittyen.

9.2 Jos paketti katoaa kuljetuksessa
Hyvitämme tuotteen hinnan tai korvaamme tuotteen heti, kun kuljetuspalvelu on tehnyt tutkintansa ja todennut paketin kadonneen.

10. Asiakaspalvelu

Vastaamme kaikkiin asiakaspalveluun liittyviin yhteydenottoihin sähköpostilla osoitteessa info@organia.eu.

Close (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Search

Lisätty ostoskoriin